Barry Bonds - Kanye West Lyrics

[Verse 1: Kanye West]
It's what ya all been waitin' fo', ain't it?
What people pay paper fo', damn it
They can't stand it, they want somethin' new
So let's get reacquainted, became the hood favorite
I can't even explain it, I surprise myself too

[Chorus: Kanye West]
Life of a Don, lights keep glowin'
Comin' in the club wit' that fresh shit on
Wit' somethin' crazy on my arm, uh-huh-hum
And here's another hit, Barry Bonds

[Refrain: Kanye West]
We outta here, baby! We outta here, baby!
We outta here, baby!

[Verse 2: Kanye West]
Dude! Fresh off the plane – Konnichiwa, bitches!
Turn around another plane, my passport on pivot
Ask for it, I did it – that asshole done did it!
Talked it then he lived it, spit it then he shit it
I don't need writ–ears, I might bounce ideas
But only I could come up with some shit like this
I done played the underdog my whole career
I've been a very good sport, haven't I, this year?
They say "He goin' crazy and we seen this befo'"
But I'm doin' pretty good as far as geniuses go
And I'm doin' pretty hood in my pink polo
Nigga, please, how you gon' say I ain't no Lo-head?
'Cause my Dior got me more model head?
I'm insulted, you should go 'head
And bow so hard till your knees hit yo' forehead
And the flow just hit code red
Top five MCs, you ain't gotta remind me
Top five MCs, you gotta rewind me
I'm high up on the line, you could get behind me
But my head's so big, you can't sit behind me

[Chorus: Kanye West]
Life of a Don, lights keep glowin'
Comin' in the club wit' that fresh shit on
Wit' somethin' crazy on my arm, uh-huh-hum
And here's another hit, Barry Bonds

[Refrain: Lil Wayne]
Yeah, yeah, we outta here, baby!
What? What? We outta here, baby!
Ayy, Mr. West, we so outta here, baby!
And me? I'm Mr. Weezy Baby, yeah!

[Verse 3: Lil Wayne]
I'm so bright, not shady
My teeth and my ice so white like Shady
Ice in my teeth so refrigerated
I'm so fuckin' good like I'm sleepin' with Meagan (ha!)
I'm all about my Franklins, Lincolns, and Reagans
Whenever they make them, I shall hayve them
Oops, I meant "have them" – I'm so crazy!
But if you play crazy, you be sleepin' with daisies
I'm such a hayvoc – oops, I meant "havoc"!
And my drink's still pinker than the Easter rabbit
And I'm still col' like Keyshia's family
Stove on my waist turn beef to patties (baow!)
And I ate it 'cause I'm so avid (no homo)
And I don't front and I don't go backwards
And I don't practice and I don't lack shit
And you can get buried – suck my bat, bitch (ha!)

[Refrain: Kanye West & Lil Wayne]
We outta here, baby!
We outta here, baby!
We outta here, baby!
Swag at a hundred and climbin', baby, yeah!

[Chorus: Lil Wayne]
Life of a Don, lights keep glowin'
Comin' in the club wit' that fresh shit on
Wit' somethin' crazy on my arm, uh-huh-hum
And here's another hit, Barry Bonds

More Lyrics